الأربعاء، 20 يناير 2010

وجع دماغ!


صداااااااااااع









عندي صداع رخم
انا كائن مبيبطلش تفكير..
المشكله مش ف التفكير
المشكله في اللي بفكر فيه
حاسه اني فكر ف حاجات زي الدواير كده
واحده جوه واحده..واحده جنب واحده
المهم ان ملهاش اول من اخر
اجيلها من هنا..تجيلي من هنا
الف م الناحيه التانيه.,.الاقيها بقت دايره جديده خالص
اسيب المشكله وافكر ف الدواير
ضميري يأنبني
اسيب الدواير وارجع للمشكله
الاقي الدايره الكبيره خالص الاولانيه كبرت اكتر
بقت مشكله وجواها دواير
افكر ف المشكله ولا افكر ف الدواير؟
طب افكر ف الدايره الكبيره ولا الصغيره؟
لو فكرت ف الكبيره الصغيره هتزعل والعكس
طب اسيب الاتنين دول واروح للعكس
كده بقوا دايره كبيره جواها مشكله ودواير صغيره والعكس..
هي الحاجات بتكتر ليه؟
انا عايزه احلها مش اعقدها..
هي كده اتعقدت ولا اتحلت؟
طب مهوده كمان سؤال..
كده بقوا دايره كبيره جواهامشكله و دواير صغيره والعكس وسؤال..
الله..ده بيزيديوا!
وده وقت استغراب
هو انا عايزه احل ولا اقعد؟
احلها طبعا..اللي هيا ايه؟
هو انا نسيت؟ولا بهرب منها؟
يعني دايره كبيره جواها مشكله ودواير صغيره وسؤال والعكس وحته لحاجه نسيتها
الدايره الكبيره بتوسع وبتحتوي كل الحاجات
هي الدايره ده ايه استيك ولا بلاستيك؟
يعني انا دلوقتي عندي دايره كبيره ومشكله ودواير صغيره وسؤال والعكس وااختيار مابين استيك وبلاستيك
وممكن افضل كده 3 ايام قدام
شوفت بعمل ايه ف دماغي عشان مفكرش فيك؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق