الثلاثاء، 19 يناير 2010

من غير صوت..












عندي احساس غريب من امبارح..

الدنيا فاضيه بشكل مش طبيعي..
مع انها ف الواقع مش فاضيه خالص
مذاكره وامتحانات و500 حاجه غيرهم
عندي احساس بالفراغ الداخلي..
مش فراغ عاطفي..لا داخلي
ممممممممممم
عارف لما تكون زي كتف كده الناس بتتسند عليه
بيبقي مش مسموحلك تضعف او تقصّر
مش مسموح انك تبعد او تكشر
مش مسموح انك لوحدك تقرر
بس مسموح انك تفكر
مين اللي بيسمح ولا ميسمحش؟
هم؟؟اللي ساندين عليك؟
بالعكس..هم عمرهم ما قالوا ولا هيقولوا كده
بس وجودك وسطهم عشان عارف هم بيحبوك قد ايه
هو اللي مخليك مش عايز تضعف عشانهم
عشان يلاقوا حد يتسندوا عليه..
اكيد في غيرك بدل الواحد مليون
بس من كتر حبك ليهم خايف عليهم من اي حد..
ده بالنسبه ليهم هم..
وبالنسبالك من جوه..زي ماتكون شايل الدنيا كلها فوق كتافك
ده غير مشاكلك انت بقي..
احساس انك واقف لوحدك وحش اوي
واحساس انهم ساندين عليك..ساعات بيفرحك
وساعات بخليك تفكر بدل المره الف انك تسيبهم..
لمصلحتهم..
اللي تاعبك مش الدنيا..ولا المشاكل ولا اللي ساندين عليك
اللي تاعبك انك لوحدك..ومش لاقي كتف تريح عليه شويه
عشان تقدر تكمل ...
هو ده الاحساس اللي عندي
كل مايجيلي بدخل ف مود غريب..
ببقي عايزه اصرخ بصوت واطي
واقول ياااااااااااااااااارب من غير ماحد يسمعني غير ربنا
من غير صوت بس الكلام مسموع..
هو اللي عارف ضعفي
يارب قويني ....
محتاجالك اوي اوي اوي..

هناك تعليقان (2):

  1. حرام عليك ,كل ما اقرالك بوست دايما بحس انك بتقولى اللى جواى ,انا كنت كدا فى يوم من الايام

    ردحذف
  2. هههههههههههههههههه تسلمي ربنا يخليكي..ربنا يكرم بقي واخرج من المود ده

    ردحذف