الأحد، 15 أغسطس 2010

واحشني جداً

إنت إزاي كل الوقت ده بعيد..؟
مجاش ف بالك تسأل؟؟تطمن عليا؟
أنا بجد محتاجالك أوي
أكتر من أي وقت فات


عارف..لما حد بيدخل أونلاين ع الميل
أو التليفون يرن فجأه..
قلبي بيتخطف..كأنك جيت
وبرجع تاني بزعل أكبر لما يطلع مش إنت..


مليش نفس أكلم حد..ولا أرد علي حد
إمبارح إكتشفت إن ماما قاعده بتكلمني بقالها نص ساعه
وأنا مش سامعاها..
عايزه أقعد ف أوضتي وأقفل عليا
مش عشان هبقي لوحدي
لأ..عشان ده المكان الوحيد اللي فيه حاجات منك
كتابتك
صورك
كلامك
ذكريات وأحلام جميله..


إنت إزاي مجيتش؟
أنا..يمكن زعلت..اترفزت ..اتضايقت
كنت بقول أي كلام..
أي حاجه يمكن ترد
وبرضو مجيتش..


مكنتش عارف إني امبارح بموت
وكنت حاسه بروحي بتتسحب مني 
وكنت بس عايزه أسمع صوتك..
ولو هتسكت..بس أحس إنك جنبي


لما فوقت..لقيتني هموت تاني
يمكن فاكرني ببالغ
بس لو شوفتني وانا مستنيه رنه..رساله
تحييني تاني..
يمكن تصدق 


واحشني أوي
بكلامك 
وسكوتك
وحركاتك 
وكل حاجه

مفيش حاجه هتريحني قد إني أشوفك
مش هتريحني؟


هناك تعليق واحد: