الجمعة، 30 أبريل 2010

نكته بايخه..

مره واحد قاللي انه بيحبني..بس قالي قدامه مشكله واحده..ايه؟ايه ؟ايه؟..مشكله بسيطه جدا..انه مرتبط بواحده تانيه..
أنا -طب هتسيبها؟
هو-لأ..
أنا-طب عايز ايه؟
هو-بحبكوا انتوا الاتنين..!!
أنا-بس البني ادم بيحب واحد بس..
هو-أصل الراجل ممكن يحب  4
أنا-قصدك ممكن يتجوز 4..لكن يحب 1 بس
انا-بس أنا مش اوبشن!


رفضت....قاللي خلاص نبقي أصحاب..مع اني معرفش يعني ايه اصحاب دي بس عادي يعني قولت زي زمايل الجامعه كده..لقيته بيسأل ومهتم وعايز يعرف كل تفاصيل حياتي..ولما رفضت تاني علي أساس انها خصوصياتي.. بعدها بشويه مسح نفسه من الفريندس ولما سألته قاللي " انتي اللي غلطانه"..ههههههههههههههه تصدق فعلا!



مممممممم..أه بفكر عادي يعني..في حاجات لما بتحصل ..بتبقي شبه النكت اللي بنسمعها من أصحابنا وبنقراها ع النت وكده يعني..بس المشكله ان في الحقيقه  بتبقي نكته..بايخه

هناك 3 تعليقات:

  1. ممكن تقوليله نكتة ابوخ منها
    :D :D

    ردحذف
  2. ناااااااااااااااس مخا تعبااااااااااااااان والله دى ناس عبيطة ورنا اوووى مفيش نضح ف التفكير نهائى

    ردحذف
  3. بعيدا عن انى جيت هنا صدفه , بس شكرا ليكى انك خلتينى اخد بالى من حاجه مهمه جداا ,,

    ردحذف